fbpx

Regulamente

1. Efectuarea programarilor. 

Programările se pot face în următoarele moduri:
a) Telefonic prin apel la 0762.385.948
b) Telefonic prin SMS la 0762.385.948
c) Prin mesaj pe pagina oficială de Facebook www.facebook.com/epilrapid (Facebook Mesenger).

2. Valabilitate programari.
Programarile se considera valabil efectuate daca beneficiarul:
a) a primit un sms de confirmare a programarii.
b) a primit confirmare scrisa din partea prestatorului prin intermediul unui canal online.
c) a primit confirmare telefonica din partea prestatorului.
3. Ștergerea programarilor.
Programarile se pot șterge în urmatoarele situatii:
a) La cererea beneficiarului dacă solicită acest lucru cu cel puțin 3 zile (72 ore) înainte de data și ora programării memorate.
b) Din partea prestatorului dacă beneficiarul nu confirmă programarea cu minim 3 zile (72 ore) înainte.
c) Din partea prestatorului dacă acesta nu mai poate onora programarea memorată.
4. Anularea programărilor:
Programarile se pot anula în urmatoarele situatii:
a) La cererea beneficiarului dacă solicită acest lucru cu mai puțin de 3 zile (72 ore) înainte de data și ora programării memorate.
b) Din partea prestatorului dacă beneficiarul nu se prezină la ședință sau se prezintă cu o întârziere mai mare de 5 minute .
c) Din partea prestatorului dacă beneficiarul nu îndeplinește condițiile de pe “formular de informare și consimțământ pentru epilare definitivă” sau din “fișa de indicații pentru epilare definitivă pre și post procedură” 
d) Din partea prestatorului dacă beneficiarul se prezintă și solicită alte servicii decât cele programate.
5.Reprogramare – Modificare programari
Progrmarile se pot modifica, adica se schimba data si ora daca:
a) Clientul solicita acest lucru cu minim 3 zile (72 ore) înainte de data programarii stabilite.
b) Solicitarile de reprogramare din partea clientului cu mai putin de 3 zile inainte se vor solutiona prin anularea progrmarii curente si efectuarea alteia noi in limita disponibilitatii programatorului.
c) Personalul salonului solicita acest lucru in situatii in care nu mai poate onora programarea efectuata la data si ora stabilite. 
d) La clientii care nu vor raspunde apelului sau sms-ului din partea salonului pentru reprogramare, li se va sterge programarea din progrmator. Aceasta nu va fi luata in considerare la neprezentari.
6.Confirmarea progrmarilor se poate face:
a) Prin apel telefonic din partea personalului salonului. 
b) Prin sms din partea personalului salonului de pe numarul 0762.385.948 cu raspuns afirmativ din partea beneficiarului.
c) Prin mesaj din partea clientului pe pagina principala www.facebook.com/epilrapid cu minim 3 zile (72 ore) inainte de programare.

1.Obligațiile părților
1.1. Obligațiile beneficiarului:
a. Să se prezinte la punctul de lucru al prestatorului pentru a stabili de comun acord cu acesta serviciul sau pachetul sau pachetele de servicii dorite.
b. Să furnizeze prestatorului un număr de telefon valid și activ, unde să poată fi contactat și unde să poată primi mesaje.
c. Să accepte ca fiind valide informațiile memorate în programator.
d. Să se prezinte la data și la ora stabilite de comun acord cu prestatorul în vederea efectuării serviciilor.
e. Să consulte și să respecte regulamentul general de utilizare a serviciilor care se află sub formă tipărită la punctul de lucru al prestatorului.
f. Să solicite reprogramarea sau anularea unei programări cu minim 72 de ore (3 zile) înainte de data și ora stabilite în situația în care nu se poate prezenta la ședință.
g. Să comunice prestatorului la fiecare ședință dacă îndeplinește condițiile scrise în “formular de informare și consimțământ pentru epilare definitivă” și în “fișa de indicații pentru epilare definitivă pre și post procedură”.
1.2. Obligațiile prestatorului.
a. Să fie disponibil pentru prestarea serviciilor la data și ora stabilite de comun acord cu o aproximație de maxim 30 de minute.
b. Să execute serviciile plătite de către beneficiar și memorate în programator.
2. Gestionarea soldului.
2.1. Sumele plătite în avans se memorează în programator la profilul beneficiarului la secțiunea sold.
2.2. Programatorul este o aplicație online de tip web si este pusă la dispoziție de o terță parte. Programatorul nu este creat, administrat, modificat, ajustat în nici un fel de către prestator. 
2.3. Furnizorul programatorului pune la dispozitie instrumentele necesare gestiunii soldului precum memorarea operațiunilor cu soldul existent, memorarea datei si a orei, si alte detalii despre tranzacțiile financiare efectuate.
2.4. Beneficiarul și prestatorul convin de comun acord să considere ca fiind corecte și veridice datele financiare memorate în programator.
2.5. În orice situație a pierderii sau distrugerii bazei de date sau a accesului la baza de date a programatorului, prestatorul nu raspunde de datele pierdute.
2.6. Beneficiarul poate depune sume de bani în slodul de la profilul lui din programator cu scopul utilizarii viitoare a acestora.
2.7. Sumele depuse sunt cheltuite cu ocazia efectuării ședințelor programate sau a produselor cumpărate, plata fiind înregistrată și scăzută din soldul beneficiarului.
2.8. Din soldul beneficiarului se pot retrage sume de bani de către prestator în situația în care beneficiarul:
a) nu se prezintă la data și ora programării memorate, sau 
b) solicită reprogramarea ședinței sau solicită anulearea programării cu mai puțin de 72 de ore (3 zile) înainte de data și ora stabilite și memorate în programator, sau
c) se prezintă la ședință cu o întârzâiere mai mare de 5 minute, sau
d) se prezintă și nu indeplinește condițiile de pe “formular de informare și consimțământ pentru epilare definitivă” sau din “fișa de indicații pentru epilare definitivă pre și post procedură” ceea ce duce la anularea ședinței sau
e) se prezintă și solicită alte servicii decât cele programate.
2.9. Sumele de bani retrase de către prestator nu pot depăși valoarea programării efectuate.
2.10. În situația în care beneficiarul este sub incidența uneia sau mai multor condiții de la punctul 2.8 literele a,b,c,d,e el, beneficiarul, consimte să nu invoce motive de nici un fel în vederea restituirii sumei retrase de către prestator, precum ar fi:  probleme medicale; îmbolnăvire; imposibilitate de deplasare sau orice alte motive.
2.11. Beneficiarul are dreptul de a solicita si primii datele memorate la istoricul soldului sau precum si datele memorate la istoricul programărilor.
3. Condiții de restituirea a banilor către beneficiar.
3.1. Beneficiarii pot cere restituirea integrală a soldului rămas necheltuit cu excepția obligațiilor deja scadente.
3.2. Prestatorul se obligă sa restituie integral sumele din sold rămase necheltuite  în următoarele situații:

a)Nu poate presta serviciile către beneficiar la data și ora stabilite, cu aproximație de 30 de minute din motive ce țin de prestator.
b)Punctul de lucru este închis.
c)Nu mai dorește să presteze servicii către beneficiar.
d)La cererea beneficiarului, cu excepția obligațiilor deja scadente.
4. Notificări.
4.1. În interesul prezentului regulament, orice notificare/comunicare între părți este considerată valabil îndeplinită dacă va fi transmisă celeilalte părți prin mesaj de tip text (SMS) la numerele de telefon aferente părților menționate la punctul. 1.1 litera b).
4.2. Se vor considera valide data și ora mesajului trimis.
4.3. Părțile se obligă să păstreze mesajele trimise drept dovadă la soluționarea eventualelor litigii.
4.4. Beneficiarul este de acord să primească notificări automate în legătură cu programările și modificările efectuate și de la alte numere de telefon aferente serviciului automat de mesagerie.
5. Definiții
5.1. Servicii: activități de înfrumusețare de natură cosmetică, activități de epilare definitivă sau clasică.
5.2. Programator:  software informatic care are scopul de a memora informații aferente programărilor precum data, ora, denumirea serviciilor precum si informații de identificare a persoanei programate.
5.3. Programare, programare nouă: Informație memorată în programator, care are scopul de a identifica beneficiarul, serviciile cerute, data și ora la care trebuie prestate.
5.4. Reprogramare: Activitatea informatică de a modifica data și ora unei programări deja existente.
5.5. Ședință: Prestarea serviciului aferent programării memorate în programator.
5.6. Sold: informație memorată în programator cu privire la sumele de bani incasate de catre prestator în avans de la beneficiar.
5.7. Finalizarea programării: Activitatea informatică prin care se modifică statutul unei programări deja existente la statutul de „programare finalizată”.
5.8. Anularea programării: Activitatea informatică prin care se modifica statutul unei programări deja existente la statutul de:  „programare finalizată cu anulare” sau „programare eliminată

1. MODIFICAREA PRETURILOR DE LISTA SI A OFERTELOR IN CONTEXTUL FACTORILOR EXTERNI SI INTERNI
1.1. Prin factori externi se inteleg urmatoarele dar nu se limiteaza numai la acestea:

  • Devalorizarea monedei nationale prin inflatie sau alte fenomene economice.
  • Devalorizarea monedei nationale in raport cu moneda EURO.
  • Devalorizarea monedei europene.
  • Cresterea preturilor. 
  • Cresterea salarului minim pe economie.
  • Alte fenomene economice care duc la cresterea costurilor serviciilor prestate.

1.2. Prin factori interni se inteleg urmatoarele dar nu se limiteaza numai la acestea:

  • Retehnologizare.
  • Modificari salariale sau de organigrama.
  • Modificarea bugetului de cheltuieli.
  • Alte modificari de natură financiară cu impact asupra pretului serviciului.

1.3. Prestatorul poate modifica lista de preturi pentru servicii ori de cate ori considera ca este necesar în conditiile prevazute la punctul 1.1 sau 1.2 fară notificarea prealabilă a beneficiarilor.
1.4. Clientii deja existenti care au început o serie de ședințe cu un preț iar acesta s-a modificat ulterior, vor continua ședințele cu prețurile noi stabilite, începând cu data modificarii listelor de preț afișate pe site-ul oficial și/sau tiparite în cadrul centrului de prestari servicii.
1.5. Clienții care nu sunt de acord cu modificarile de preț pot opta pentru alegerea unui pachet similar pentru o tehnologie cu un preț considerat acceptabil din cadrul centrului nostru sau dacă nici aceasta nu este o opțiune convenabilă atunci se poate renunța complet la serviciu.
1.6 Clienții deja existenți care au accesat o ofertă la preț promoțional vor beneficia de echivalentul aceeași oferte la noul preț stabilit. Dacă nu sunt de acord cu noul preț al ofertei pot alege o ofertă echivalentă pentru aceleași zone cu altă tehnologie din cadrul centrului nostru. Dacă nici aceasta nu este o opțiune convenabilă atunci se poate renunța complet la serviciu.

2. MODIFICAREA PRETURILOR PENTRU CLIENTII CARE AU ACHITAT INTEGRAL UNA SAU MAI MULTE ȘEDINȚE ÎN AVANS

2.1. Clienții care au achitat integral sau în avans un număr de ședințe, vor beneficia de serviciile respective fară a li se mai solicita diferențele de preț în situația creșterii acestuia. 
2.2. În situația plații în avans a serviciilor, clientul se obligă să se prezinte la ședințe așa cum a stabilit cu personalul salonului sau conform cu calendarul orientativ dar nu mai târziu de 10 saptamani între ședințe. Întreruperea seriei de ședințe duce la anularea oricarei oferte. Continuarea ședințelor se va face la preturile noi afișate cu plata aferentă a diferenței de preț.
2.3. Clienții careu au achitat în avans orice sumă de bani se obligă să respecte “regulamentul plaților in avans” afisat aici sau tipărit la recepție
2.4. Clienții care au achitat în avans mai multe ședințe pot cere restituirea sumei de bani necheltuită.

1. DURATA PROGRAMULUI
Programul de fidelitate a fost lansat la data de 8 martie 2018. EpilRapid are dreptul sa hotarasca in orice moment incetarea programului sau modificarea acestuia. Instiintarea referitoare la incetarea programului va fi afisata de EpilRapid cu cel putin 15 zile inainte de data incetarii programului in toate saloanele EpilRapid, intr-un loc vizibil si pe site-ul www.EpilRapid.ro. Programul se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.

2. CONDITII DE PARTICIPARE
Poate fi membru al programului de fidelitate EpilRapid orice persoana fizica care are domiciliul stabil in Romania si a împlinit 14 ani. La program se poate participa numai prin completarea si semnarea “fisei de informare si consimtamant”. “Fisa de informare si consimtamant” este accesibila fizic, in oricare din locațiile EpilRapid. Participantul trebuie sa completeze, nume, prenume, data completarii si semnatura. Formularul nesemnat sau continand date incomplete duce la invalidarea cardului. Participantul este rugat sa consulte periodic site-ul www.EpilRapid.ro si regulamentul Cardului de Fidelitate EpilRapid prezent la adresa https://epilrapid.ro/regulamente/ pentru a afla ultimele informatii cu privire la modul de acordare si utilizare a discounturilor oferite prin folosirea cardului sau a promotiilor si campaniilor active disponibile.

3. MECANISMUL FOLOSIRII CARDULUI
Pentru a beneficia de promotia activa a Cardului de Fidelitate, posesorul de card trebuie sa prezinte cardul angajatului EpilRapid. Posesorul de card care, inainte de efectuarea cumparaturii, nu preda cardul pentru scanare, nu va beneficia de promotia sau campania activa a respectivului card (in cazul campaniilor sau promotiilor active adresate posesorilor de card). Singurul mod in care se poate folosi Cardul de Fidelitate EpilRapid este trecerea Cardului in format fizic prin
cititorul de carduri. Este interzisa folosirea aplicatiilor care inlocuiesc cardurile (soft/programe telefon/tablete, etc.). Cardurile de Fidelitate EpilRapid nu sunt transmisibile.

4. CARDUL DE FIDELITATE EPILRAPID
La baza programului de fidelitate se afla Cardul de Fidelitate EpilRapid destinat clientilor EpilRapid. Fiecare participant are dreptul la un singur card. Falsificarea oricarui card se pedepseste conform legilor. Cardul de fidelitate EpilRapid devine nominal imediat dupa completarea valida a formularului disponibil in saloanele EpilRapid. Cardul se utilizeaza pentru a beneficia de promotia sau campania activa a cardului respectiv si oferte special concepute in programul de fidelizare. Discounturile aplicate in Programul de Fidelitate EpilRapid se supun urmatoarelor conditii:
a) Clientul care nu detine card poate sa obtina cardul de fidelitate doar prin achizitie la pretul afisat la receptie.
b) Clientul (posesorul de card) isi onoreaza programarile facute la salon si se prezinta la data stabilita de comun accord, evidentiata in sistemul informatic de
programari.
c) Cardul trebuie sa aiba inscriptionat pe verso numele posesorului si semnatura pentru a fi valabil.
d) Numele inscris pe cardul de fidelitate trebuie sa corespunda cu numele asociat numarului de card din sistemul informatic, altfel acesta se considera “transmis”
sau “furat” sau “pierdut” si duce la inactivarea lui din sistemul informatic.
e) Pentru a beneficia de programul de garanție, achiziția cardului trebuie efectuată la una dintre primele trei ședințe sau înainte de a începe programul. Beneficiarii care achiziționează ulterioar (după a 3-a ședință), cardul, NU beneficiază de garanție pentru programul curent de epilare definitivă.


EpilRapid isi rezerva dreptul de a inactiva orice card care incalca aceaste prevederi din regulament. EpilRapid isi rezerva dreptul de a invalida oricare tip de card dupa o perioada de 36 luni de neutilizare sau orice card de fidelitate EpilRapid care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament. Posesorul cardului respectiv va pierde, de asemenea, avantajele oferite de card. Prin neutilizarea cardului se intelege absenta solicitari oricaror servicii in centrele noastre in aceasta perioada.

5. FOLOSIREA CARDULUI DE FIDELITATE EPILRAPID
Pentru a beneficia de avantaje, clientul va trebui sa anunte de la inceput ca este posesor de card de fidelitate EpilRapid si sa prezinte cardul operatorului EpilRapid. Cardul va fi trecut prin cititorul de cod de bare, moment in care operatorul va avea acces la informatiile referitoare la avantajele de care beneficiaza clientul respectiv. De asemenea, avantajele sunt oferite in oricare din centrele EpilRapid.

6. CARDURILE DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE
Daca un card EpilRapid s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat imediat la cel mai apropiat salon EpilRapid sau folosind formularul de contact prezent la adresa www.EpilRapid.ro/contact. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card, obligatorii fiind si numarul de telefon pentru a se putea face verificarea datelor. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. In cazul cardurilor deteriorate, pierdute sau furate, avantajele de care se beneficia pe vechiul card se pot transfera pe noul card in masura in care sistemul informatic permite acest lucru, altfel avantajele de care se beneficia pe vechiul card se pierd. Primirea noului card se face in oricare salon EpilRapid. Eliberarea noului card se face contracost.

7. SOLICITAREA DE INFORMATII SI FUNCTIONAREA PUNCTULUI INFO
Posesorii de card pot obtine informatii referitoare la functionarea programului de fidelitate si folosirea cardului apeland la angajata/supervisor/manager de salon sau la adresa de e-mail contact@EpilRapid.ro. Titularul cardului va anunta fara intarziere orice schimbare a informatiilor personale, inclusiv modificarile de adresa si de asemenea va anunta pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate la adresa contact@EpilRapid.ro.

Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR)

Regulamentul General privind Protecția Datelor (GDPR) este un nou cadru juridic al legislației privind protectia datelor în UE și intrat în vigoare la 25 mai 2018. Spre deosebire de Directiva CE 95/46, care guvernează această prelucrare înainte de acest punct, GDPR are un efect direct în cadrul Uniunii Europene și nu este necesar să fie transpus la nivel național. În acest fel, se va urmări armonizarea legilor care reglementează prelucrarea datelor cu caracter personal în Europa iar in anumite circumstanțe, domeniul de aplicare al său poate fi extins dincolo de frontierele Europei.

Dacă sunteți o organizație care prelucrează date cu caracter personal, este foarte probabil să fiti sub incidenta prevederilor GDPR. În acest sens, sunteți supus obligațiilor și trebuie să le respectați. Același lucru este valabil și pentru SC EpilRapid Bistrita SRL , care, având în vedere situația sa, este legat de obligații diferite, în calitatea sa de procesator și de operator de date.

Definitii

Înțelegerea aspectelor reale specifice ale reglementărilor europene nu este o sarcină ușoară, atunci când regulamentul GDRP conține 99 de articole și numeroase linii directoare cu privire la modul în care se va aplica. Înțelegerea acestor probleme este, totuși, esențială pentru a evita orice risc care ar putea apărea dintr-o interpretare imprecisă a obligațiilor de reglementare ale organizației dumneavoastră. Prin urmare, este esențială înțelegerea corectă a termenilor definiți mai jos:

Date personale: orice informație referitoare la o persoană reală identificată sau identificabilă. O persoană reală identificabilă este definită ca orice persoană reală care poate fi identificată direct sau indirect.

Prelucrare: orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează pe date cu caracter personal sau pe seturi de date cu caracter personal, prin mijloace automatizate sau nu, cum ar fi colectarea, înregistrarea, transmiterea, stocarea, conservarea, extragerea, consultarea, utilizarea sau alte operatiuni.

Operator: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică sau alt organism, care singur sau împreună cu alții, determină scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Procesor: persoana fizică sau juridică, autoritatea publică sau alt organism care prelucrează date cu caracter personal în numele operatorului.

Protecția datelor asigură faptul că datele persoanelor sunt păstrate în siguranță și utilizate în scopuri clare pe care individul le-a acceptat.

Confidențialitatea datelor se referă la securitatea informatică și la măsurile luate pentru a păstra datele în siguranță în timp ce se află într-o organizație sau în timp ce acestea sunt transferate către o terță parte.

În conformitate cu GDPR, sunteți obligat să vă asigurați că înregistrările sunt exacte și actualizate, iar informațiile sunt păstrate numai atâta timp cât organizația are nevoie de ele sau pastrate conform legislatiei.

O curățare a datelor pare cel mai sensibil prim pas, acest lucru ar trebui să stabilească cât timp ar trebui păstrate anumite tipuri de informații înainte ca acestea să fie eliminate în siguranță. O persoana desemnata in companie ar trebui numita ca responsabil, pentru a vă asigura că acest lucru este monitorizat în mod regulat; astfel încât organizația să respecte stergerea datelor de care nu mai are nevoie.

Dacă nu ați stabilit datele pe care doriți să le prelucrăm, timpul prelucrării ori scopul, vă rugăm să ne informați pentru a intra și dumneavoastră în conformitate cu Regulamentul.

 SC EpilRapid Bistrita SRL în calitate de operator

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de alte entități desemnate de  SC EpilRapid Bistrita SRL în numele și pe seama sa. Cu toate acestea,  SC EpilRapid Bistrita SRL rămâne operatorul datelor dumneavoastră. Astfel, este posibil sa transmitem datele către autorități publice, consultanți externi, împuterniciți către care am externalizat furnizarea anumitor servicii din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spațiului Economic European, asigurându-ne însă întotdeauna că instituim garanții adecvate pentru protejarea datelor (spre exemplu, clauze contractuale de confidențialitate și de protecție a datelor).

Scopul prelucrării datelor cu caracter personal se rezumă la desfășurarea activității de furnizare a produselor/serviciilor comandate de clienți. Vom prelucra datele cu caracter personal într-o manieră conformă cu Regulamentul EU 2016/679; temeiul legal fiind încheierea și executarea contractului în cazul procesării comenzilor (conform Art. 6 alin. (1) lit. (b), din GDPR).

Datele cu caracter personal prelucrate includ numele, prenumele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail, CNP, data nașterii clientului și detaliile privind comenzile transmise către subscrisa. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi păstrate și prelucrate pentru o perioadă necesară pentru a atinge scopul prelucrării.

Aveți dreptul de a cere operatorului accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal, de a le rectifica, șterge sau limita prelucrarea, precum și dreptul ca acestea să nu fie prelucrate sau transferate. De asemenea, aveți dreptul la portabilitatea datelor, în anumite condiții.

Începând cu data de 25 mai 2018, puteți contacta responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal la următoarea adresă de e-mail: contact@epilrapid.ro

In calitate de client  SC EpilRapid Bistrita SRL , ce drepturi am ?

Dreptul la informare– puteți solicita informații privind activitățile de prelucrare a datelor dvs. personale;

• Dreptul la rectificare – puteți rectifica datele personale inexacte sau le puteți completa;

• Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) – puteți obține ștergerea datelor, in cazul în care prelucrarea acestora nu a fost legală sau în alte cazuri prevăzute de lege;

• Dreptul la restricționarea prelucrării – puteți solicita restricționarea prelucrării in cazul in care contestați exactitatea datelor, precum si în alte cazuri prevăzute de lege;

• Dreptul de opoziție – vă puteți opune în special, prelucrărilor de date care se întemeiază pe interesul nostru legitim;

• Dreptul la portabilitatea datelor – puteți primi, în anumite condiții, datele personale pe care ni le-ați furnizat, într-un format care poate fi citit automat sau puteți solicita ca respectivele date sa fie transmise altui operator

• Dreptul de a depune plângere – puteți depune plângere fată de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

• Dreptul de retragere a consimțământului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiază pe consimțământul dvs., acesta poate fi retras oricând. Retragerea consimțămânțului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuată anterior retragerii rămânând in continuare valabilă;

• Dreptul de a nu fi supus unor decizii automate sau profilare suplimentare aferente deciziilor automate: puteți cere și obține intervenția umană cu privire la respectiva prelucrare sau vă puteți exprima propriul punct de vedere cu privire la acest tip de prelucrare.

Vă puteți exercita aceste drepturi, fie individual, fie cumulat, foarte ușor, prin simpla transmitere a unei solicitări la adresa de e-mail contact@epilrapid.ro

Cine deține datele personale utilizate și stocate de client ca parte a serviciilor ?

Datele stocate de client pe serverele  SC EpilRapid Bistrita SRL in cadrul produselor achizitionate rămân proprietatea clientului.

 SC EpilRapid Bistrita SRL nu va accesa și nu va folosi aceste date decât în cazul în care este necesar pentru a asigura functionalitatea serviciilor (reparare baza de date, restore fisiere din backup, depananre erori site)

Sunt transferate in afara Uniunii Europene datele clienților?

Datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de alte entități desemnate de  SC EpilRapid Bistrita SRL să prelucreze datele în numele și pe seama sa. Cu toate acestea,  SC EpilRapid Bistrita SRL rămâne operatorul datelor dumneavoastră. Astfel, este posibil sa transmitem datele către autorități publice, consultanți externi, împuterniciți către care am externalizat furnizarea anumitor servicii din Romania sau din afara ei sau a Uniunii Europene/Spațiului Economic European, asigurându-ne însă întotdeauna că instituim garanții adecvate pentru protejarea datelor (spre exemplu, clauze contractuale de confidențialitate și de protecție a datelor).

Cât timp sunt stocate si prelucrate datele personale ale clientilor ?

PENTRU PRELUCRAREA COMENZILOR, REALIZAREA LUCRARILOR SAU ALTE SERVICII OFERITE DE NOI DURATA PRELUCRĂRII VA VARIA ÎN FUNCȚIE DE PERIOADA CONTRACTUALĂ AGREATĂ DE PĂRȚI. PENTRU ÎNDEPLINIREA ANUMITE OBLIGAȚII LEGALE (CUM AR FI OBLIGAȚIILE EVIDENȚĂ DE CONTABILĂ ȘI RAPORTARE FISCALĂ, ARHIVARE ETC.), DURATA PRELUCRĂRII VARIAZĂ ȘI EA ÎN FUNCȚIE DE OBLIGAȚIA LEGALĂ INCIDENTĂ. ÎNCEPÂND CU DATA DE 25 MAI 2018, PUTETI SOLICITA INFORMAȚII DESPRE DURATA PRELUCRĂRII DATELOR DUMNEAVOASTRĂ LA URMĂTOAREA ADRESĂ DE E-MAIL: contact@epilrapid.ro